Καλωσήρθατε στο προσωπικό μας "ημερολόγιο"!
Αυτός είναι ο χώρος όπου οι υπάλληλοι του Γενικού Χημείου του Κράτους
θα λέμε όλα όσα μας ενδιαφέρουν και μας προβληματίζουν.
Όλα όσα θέλουμε να μοιραστούμε μεταξύ μας!

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Όνειρα γλυκά!

Είδα ένα όνειρο χθες το βράδυ....



Είδα, λέει ότι ήρθε μια νεράιδα κι έκλεισε το ΟΠΣ! 
Και με το μαγικό της ραβδί, είπε τις μαγικές λέξεις και το ΟΠΣ μεταμορφώθηκε στο πιο τέλειο λογισμικό πρωτοκόλλου και διαχείρησης εγγράφων (πως είναι τώρα, έ, ακριβώς το αντίθετο!!!).






Αχ τι όμορφο όνειρο νεράιδα! 
Λέω να μην ανοίξω τα μάτια μου μέχρι να έρθεις!!!! 
Θα περιμένω... 
Καληνύχτα!


(Αν δεν μπορείς να το αλλάξεις, τότε, σε παρακαλώ, μην το ξανανοίξεις ΠΟΤΕ!!!!! 
Έχω ελπίδες; Ε, καλή μου νεράιδα; Θα είμαι καλή υπάλληλος, το υπόσχομαι!)

marigoula

3 σχόλια:

  1. Νεράιδα μου , νομίζω πως μπερδεύτηκες.... Αριθμός πρωτοκόλλου 00/088/099/1/2014 ;;;;;;;;;;;;;;; Πού ακούστηκε βρε τόσο περίπλοκο σύμπλεγμα;
    Δεν αρκεί μόνο ο αριθμός πρωτοκόλλου, όπως σε τόοοοσες άλλες υπηρεσίες;
    Προλαβαίνεις λίγο ακόμη να το διορθώσεις... Ξανακοιμάμαι στα γρήγορα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά το ΟΠΣ έχει γίνει αίσχος προς το παρόν..... Καμμιά βελτίωση δεν επιδέχεται; Όλα τα έγγραφα όλου του κόσμου θα βλέπουμε δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή